Privatna neurološka ordinacija i centar AKUMED za komplementarnu medicinu, terapijsko vježbanje i fizikalnu medicinu, Mr. sci. dr. Maja Roje Novak, spec. neurolog

Clinical Neurology and Neuroscience

Dr. Maja Roje Novak pozvana da bude član uredništva prestižnog znanstvenog časopisa Clinical neurology and Neuroscience.

NOVO - Savjetovalište za medicinski kanabis (primjenu konoplje u medicinske svrhe)

Endogeni kanabinoidni sustav je ubikvitarni lipidni signalni sustav koji je evolucijski star i ima važnu regulatornu ulogu kod svih kralješnjaka.Endokanabinoidi , tvari slične kanabisu su male molekule koje nastaju iz arahidonske kiseline, to je ANANDAMID, te 2- ARAHIDONOILGLICEROL.

NOVO - Zdrava prehrana kod multiple skleroze i drugih upalnih bolesti - priručnik za oboljele

autor: dr Maja Roje Novak

Dr Maja Roje Novak autorica je knjige - priručnika o zdravoj prehrani kod multiple skleroze i drugih upalnih autoimunih bolesti. Prehrana se bazira na kombinaciji raznih stilova kuhanja tako da obuhvaća namirnice kao što su voće, povrće i meso te sojini proizvodi a sve u cilju redukcije unosa masnoća, šečera i mliječnih proizvoda. Spomenute korekcije u prehrani pogoduju usporenju upalnih procesa u tijelu.Osim teoretskog dijela, knjiga sadrži konkretne recepte za kuhanje.

Udruga Snaga

Udruga invalida cerebralne paralize SNAGA osnovana je 26.02.2004. god kako bi okupljala invalidne osobe sa cerebralnom paralizom i članove njihovih obitelji prije svega u cilju skupljanja informacija o mogućim inovativnim terapijama za cerebralnu paralizu a u skladu sa novim saznanjima iz neurologije. Udruga djeluje na području Republike Hrvatske. Predsjednica Udruge je Aida Babić, majka djeteta sa cerebralnom paralizom.

Integralna neurorehabilitacija kod cerebralne paralize

Integralna neurorehabilitacija - Cerebralna paraliza Integralna neurorehabilitacija (INRA) je originalni terapijski protokol koji se sastoji od simultane primjene različitih terapijskih metoda da bi se obnovilo i promoviralo motoričke funkcije mozga. Paralelno se oporavljaju govor i kognicija, takodjer.

Neuroplastičnost

Neuroplastičnost Mišljenje da se živčane stanice koje izgrađuju mozak ne mogu umnožavati predstavljalo je neurološku dogmu dugo vremena, međutim stvari se mjenjaju! Postoje mnoga suvremena znanstvena istraživanja koja govore upravo suprotno. Neurobiolog Fred Gage sa Salk Instituta iz Kalifornije je dokazao da se nove stanice stvaraju u hipokampusu, moždanoj regiji odgovornoj za memoriju.

Neurologija vijesti

autor: dr Maja Roje Novak

Kontakt podaci

Kontakt podaci - Neurološka ordinacija